számítógép

Íme egy praktikus könyv, melyből megtanulhat játékot programozni!

Magyar cím: 
Grafikus és játékalkalmazások programozása
Írta: 
Fehér Krisztián

A könyv számítógépes grafikát megjelenítő alkalmazások elkészítését mutatja be, elsősorban különböző játékprogramok készítésére fókuszálva, PC-s és androidos, valamint webes platformokra. Elsődleges célja, hogy az egyes témákat programozási szempontból a lehető legáltalánosabban tárgyalja, és így a megszerzett ismeretek könnyedén átvihetővé váljanak bármilyen, grafikus megjelenítést támogató programozási nyelvre.

Tovább

Minden kezdet nehéz, de egy ilyen kiadvánnyal garantáltan sokkal könnyebb lesz!

Magyar cím: 
Számítógéphasználat kezdőknek
Megjelenési év: 
2016
Írta: 
Bártfai Barnabás

A szerző legújabb könyve, a korábbi népszerű Hogyan kezdjem? c. kiadvány a legújabb operációs rendszerekre és irodai programokra átdolgozott változata. A frissítést a technika gyors fejlődése tette szükségessé, és ennek köszönhetően a kötet a legkorszerűbb információkkal szolgál mindazokon a területen, amelyekkel egy kezdő számítógéphaszálónak érdemes megismerkednie. Haszonnal forgathatják mindazok, akik úgy érzik: (még) kevés gyakorlattal rendelkeznek a számítógépek használatában.

Tovább