grafika
Íme egy praktikus könyv, melyből megtanulhat játékot programozni!
A könyv számítógépes grafikát megjelenítő alkalmazások elkészítését mutatja be, elsősorban különböző játékprogramok készítésére fókuszálva, PC-s és androidos, valamint webes platformokra. Elsődleges célja, hogy az egyes témákat programozási szempontból a lehető legáltalánosabban tárgyalja, és így a megszerzett ismeretek könnyedén átvihetővé váljanak bármilyen, grafikus megjelenítést támogató programozási nyelvre.
Olvasmányos kézikönyv vezet be a számítógépes grafika színes világába
Mai vizualitásközpontú világunkban elengedhetetlen – sok helyen pedig egyenesen elvárás –, hogy legalább alapszinten kiigazodjunk a számítógépes grafika, illetve a különféle képkezelő és rajzolóprogramok világában. Kóródi Mihály profi módon összeállított könyve biztos kézzel vezeti be a laikus olvasót a számítógépes grafika sokszínű világába.