üzlet

Hobbik, amelyeket üzleti vállalkozássá is fejleszthetünk

A józanész gyakran felülírja a vágyainkat és legfőképpen az álmainkat. Ha megkérdezünk 100 embert, hogy szeretik - e a munkájukat, 85 százalékuk valószínűleg nemmel válaszol. Ezek az emberek azonban minden valószínűség szerint csillogó szemekkel mesélnének a hobbijukról és a kellemes beszélgetésben, a hobbiról való beszélgetés során elhangzott túlexponált mondatoknak némi keserű mellékíze is lenne - hiszen sokan nem tehetik meg, hogy a szeretett hobbira úgy számítsanak, mint megélhetési forrásra.

Tovább

Így keresnek pénzt a szoftver- és IT cégek

Washington, 2020. november 9. Mindig is érdekelte, hogyan keresnek pénzt azok az informatikusok, akik nem számítógépszerelők? Ebben a posztban betekinthet a világukba. A szoftvercégek manapság a leggazdagabbak közé tartoznak a technológiai iparban. A vezető szoftvercégek több milliárd dolláros bevétellel rendelkeznek, míg az újabb és kisebb szoftvercégek az első hónapokban több tízezer dollárral indulnak.

Tovább

Nem zsákbamacska a használt üzleti laptop

A modern életciklus, a gyors döntések szükségessége és az emberi tevékenységekkel összefüggésben álló gyakori mozgás állandó internetkapcsolatot igényel, hogy lépést tarthassunk a világban zajló eseményekkel. A kicsi, kompakt és kényelmes használt üzleti laptop már nem luxus, hanem a kor nélkülözhetetlen eszköze, mivel nem mindenki engedheti meg magának, hogy olyan modellt vásároljon, amelyikre éppen szüksége van, annak magas költsége miatt.

Tovább

Egy különleges könyv az önmegvalósításhoz

Magyar cím: 
Alkalmazottból vállalkozó
Írta: 
Dallos Zoltán

Élete egy szakaszán szinte mindenki felteszi magának a kérdést, hogy az alkalmazotti lét biztonságát válassza, vagy pedig a vállalkozói élet szabadságát. A szerző a saját, közel 3 éves tapasztalatát osztja meg a könyvében, a váltás nehézségeit, tapasztalatait, sikereit bemutatva, gyakorlati feladatokkal segíti az olvasót egy lépéssel közelebb a döntéshez. Konkrét példákon keresztül mutatja be a szerző, hogyan alkalmazhatók a digitális eszközök együttműködésen alapuló kapcsolatok és közösségek építésére, hogy az olvasók a lehető legtöbbet kihozhassák a 21. század határtalan lehetőségeket és távolságokon átívelő kapcsolódásokat kínáló világában.

Tovább

Üzletember és lelkes utazó: Dallos Zoltán saját márkáját építette fel!

Idén kerül megrendezésre az Üzlet és utazás rendezvény, melynek megálmodója a multik mókuskerekéből kilépő Dallos Zoltán. A fiatalember sikeresen építette fel magát miközben egy hasznos könyvet is írt Alkalmazottból vállalkozó címen. Amelyben hasznos tanácsokkal látja el kezdő vállalkozókat. Beszélgettünk vele üzletről, utazásról, valamint az élet nehézségeiről és a pozitív gondolkodásról is.

Tovább

Az EU előírásoknak megfelelő üzletvilágítás

Az EU-hoz való csatlakozást követően rengeteg olyan törvény lépett életbe hazánkban, melyeknek maximálisan meg kell felelniük a cégeknek, vállalkozóknak, ha nem akarnak tetemes összegű bírságokat fizetni. Az előírások megszabják, hogy a boltokban, üzletekben és egyéb kereskedelmi egységekben milyen lámpák, lámpatestek használata engedélyezett. Ez mindig nagy terhet ró az újonnan induló, illetve átalakítás alatt álló vállalkozásokra, hiszen nem mindegy, hogy az üzletvilágítás milyen termékekkel valósul meg.

Tovább

Minden, amit tudni akartál üzletről

Magyar cím: 
A business nagykönyve

A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig, rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz. Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik vállalkozásukat, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére vágynak, és szeretnék megérteni, mitől és miként működik az üzleti világ.

Tovább

A győztesek stratégiája - Jobs, Grove és Gates üzleti sikerei

Magyar cím: 
A győztes stratégia
Írta: 
David Yoffie és Michael C​usumano

1968 és 1976 között Bill Gates, Steve Jobs és Andy Grove részt vett három vállalat elindításában, melyek meghatározták a technológia világát, együtt elérték a másfél trillió dollár értéket, és megváltoztatták az életünket. Ez volt a Microsoft az Apple és az Intel. A ​győztes s​tratégia együtt elemzi a három zsenit, sikereiket és bukásaikat, hasonlóságaikat és különbözőségüket, felfedve az üzleti stratégia legfontosabb szabályait, melyekkel cégeiket építették.

Tovább