Facebook könyv kezdőknek és haladóknak
Gondolkodjunk el azon, hogy naponta mennyit lógunk a közösségi siteon! Van aki bevallja, van aki nem és vannak páran, akik nem is használják, utóbbiak is megszerethetik, ha elolvassák a Facebook dióhéjban c. könyvet. Nem szakízű a kötet, hanem egyszerű és felhasználóbarát,ezért is kötelező minden fészbúkosnak:)
A Facebook árnyoldala
A The New York Times két népszerű újságírója a színfalak mögé kalauzolja a kíváncsi olvasót, hogy képet adjon arról, hogyan lett az egyik meghatározó szereplője világunknak a Facebook. Az IT-szakemberek felsőbb utasításra kereskednek a személyes adatainkkal és történjen bármi az a legfontosabb, hogy a kapcsolati háló tovább gyarapodjon pénz nem számít alapon, hiszen ebből jön a még több bevétel. Igaz történet 368 oldalon!
Nagyító alatt a Facebook
Mark Zuckerberg másodéves egyetemista volt, amikor létrehozott egy egyszerű website-ot, amit az egyetemi campus közösségi oldalának szánt. A honlap híre villámgyorsan elterjedt a hallgatók körében, és nemsokára már az ország minden részéről csatlakoztak tanulók a ma ismert Facebook elődjéhez. Jelenleg a Facebook már nélkülözhetetlen és fontos része a mindennapjainknak. A szerző, aki újságíró is, 800 oldalon keresztül (!) enged különleges betekintést a techóriás botrányoktól sem mentes kulisszái mögé.
A közösségi média előnyei és hátrányai
A kötet az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig. Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket? Mit tud rólunk a Facebook és a Google? Erre megpróbál magyarázatot adni 374 oldalon a szakember új kötete.
A közösségi média nagykönyve
Manapság szinte nincs is olyan kommunikáció, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig - 288 oldalon és valódi tapasztalatok alapján.