Egyszerűbb lett a magyar reklámokhoz és filmekhez jó magyar dalokat találni

A felmérések szerint a magyar YouTube fogyasztók több mint a fele csak hazai zenét hallgat. Ez előnyös lehet, többek között a reklám- és filmszakmának, amely számára a Gold Record Zenekönyvtára egy olyan felhasználóbarát platformot hozott létre, ahol elérhető több mint két évtizedes zenei gyűjteményük.

Hazánk legnagyobb független menedzsmentcége több mint 1600 dalt tartalmazó, folyamatosan bővülő adatbázisból létrehozott egy kifejezetten könnyen kezelhető, szakmai szempontok alapján szűrhető digitális Zenekönyvtárat. A felület óriási segítség lesz mindazok számára, akik zenei tartalmat keresnek. Egyszerűen beléphetnek az oldalra, ahol aztán kedvükre barangolhatnak a stílusok, hangulatok, sebesség, sikeresség, kiadás éve és egyéb csoportokba rendezett dalok között.

A nemzetközi sztárok zenéit felvonultató adatbázisokkal szemben, hogy a mögötte álló menedzsment céggel sokkal gördülékenyebben tud haladni a munka, és a dalok előadói és szerzői is élhető közelségben vannak. Egy magyar zenész sokkal rugalmasabban tudja átszabni a meglévő dalt a közös munka során felmerülő igényekre, és nem utolsósorban az előadó is könnyebben bevonható egy keresztpromócióba vagy bármilyen egyéb kreatív együttműködésbe. A dalok felhasználásához a kiadói engedély mellett szerzői engedélyre van szükség, amelynek az elintézése szintén egyszerűbb ebben az esetben.

A zenei gyűjtemény itt érhető el: https://www.goldrecord.hu/zenekonyvtar

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)